Najlepsza i najgorza machina oblężnicza .
- EnZoOo
- Wielki Władca Smoków
- Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
- Kontakt:
Najlepsza i najgorza machina oblężnicza .
Waszym zdaniem jaka jest najlepsza machina dalczego wady , zalety , cena kupności , limit armii . Noi najgorsza pdo jakim względem .

Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)
- EnZoOo
- Wielki Władca Smoków
- Kontakt:
Re: Najlepsza i najgorza machina oblężnicza .
Najpierw wszystkie wymienimy .
Taran, Katapulta , Balista , Działo Ogniowe , Piekielnik , Kościana Katapulta , Wyrzutnia Goblinów , Mantikora . I chyba tyle .
Taran, Katapulta , Balista , Działo Ogniowe , Piekielnik , Kościana Katapulta , Wyrzutnia Goblinów , Mantikora . I chyba tyle .

- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Kontakt:
Nie znam się na tym ale jedną z moich ulubionych jest Wyrzutnia goblinów. Niezły zasięg i niezłe obrażenia. Ponadto niekiedy gobliny ożywają xD Lubię też Mantikorę za ten czar atakujący wszystkie jednostki. Może jeszcze Piekielny Świder albo jak to chyba w WBC 3 jest Piekielnik. Chyba jedyna machina atkująca latające. Najgorsza ? Hmm Działo Ogniowe strasznie wolne i słaby zasięg. Reszta taka średnia. Jeszcze Kościana Katapulta niezła (hehheheh).
Czyżby? A jednak. ®
- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Kontakt:
Enzoo nie wymieniłeś tej niepozornej Miny. Miny, że Bomba Zapalająca (chyba taka nazwa jest w WBC3).
Czyżby? A jednak. ®
- EnZoOo
- Wielki Władca Smoków
- Kontakt:
Ale to chyab nie jest machina oblężnicza . Nie wie mco pisze

- EnZoOo
- Wielki Władca Smoków
- Kontakt:
Wiesz co dla mnie działo ogniowe jest zawaliste po ulepszeniu . Żadna machina nie zada tylu obrazeń co to działo budynkoiw . Piekielnik czasem sobi prądem możę nei trafic . A działo zazwyczaj trafia tyle że nei może latających .
Działo po ulepszeniu wszystkeigo ja kma obrażenia 70 zaralo budynkowi 120 .