
Generalne zmiany:
- nowe budynkki dla wysokich elfów!

- zmiany w dodatkowym wydobyciu: lv3/lv2/lv1 = 40/20/10 surowców
- naprawiony bug z atakiem wału
- skamienienie daje 50, krystalizowanie i zabójstwo daje 85 surowców (wcześniej 100)
- nowe oszołomienie: jeśli mniej niż 10 walki, to jednostka ma 1 walki, jeśli mniej niż 15, to 2, jeśli mniej niż 20, to 3, walka < 25, nowa walka = 4; walka < 30, nowa walka = 5; walka < 40, nowa walka = 6; walka > 40, nowa walka = 7;
- mocne wieże mają mniejszą szybkość
- bohater daje mniejszą szybkość, ale większe obrażenia i walkę wieżom
- zwiększony zasięg katapult i balist
- poprawiono błąd ze zmieniamiem postaci jednostek (nieumarli)
- budynki mają +10 zbroi i odporności.
Baśniowe Istoty:
1) Spriggan
- budowany jest na Tv2 (Twierdza poziom 2)
2) Sylf
- budowany jest na Tv1
3) Karzełek
- kosztuje 80 kryształu (wcześniej 40 kryształu)
Wysokie Elfy:
1) Lodowy strażnik
- bez podatności na kłute
- walka 8 (wcześniej 12)
2) Smoczy jeździec
- dodatkowo kosztuje 30 kryształu
- podatność na kłute
3) Strażnik Księżyca
- walka 8 (wcześniej 15)
- szybkość 10 (12)
- buduje się w Tv5 (chyba nie będziemy brać tego pod uwagę, w następnym patchu powrócili do drzew)
4) Dalekozasiężny
- obrażenia 10 (wcześniej 8 )
5) Wielostrzał osłabiony
- obrażenia 30 (50)
- zasięg 6 (10)
6) Zmniejszony o połowę efekt wydobycia kryształu przez starożytne ogniki
Orkowie:
1) Szaman goblinów
- 7 walka (wcześniej 10)
- 9 szybkość (wcześniej 12)
- dodatkowy koszt 30 kamienia
2) Gobliny
- koszt 20 zlota
3) Ogry
- podatne na obrażenia kłute
Nieumarli:
1) Szybkość zombie wzrosła do 4 (2 przedtem)
2) Szkielet kosztuje 14 złota i metalu (o połowę taniej)
3) Upiór kosztuje 70 metalu (50)
4) Zjawa kosztuje 70 kryształu (75)
Krasnoludy:
1) Krasnoludzka piechota kosztuje 75 metalu (wcześniej 70 metalu i 25 złota)
2) Władca Runów
- walka 7 (wcześniej 12)
- zasięg 6 (8)
- zmniejszenie kosztu o 20 kamienia
3) Berserker kosztuje 240 metalu (275)
4) Krasnoludzki Lord kosztuje 150 złota i metalu i 250 kamienia (wcześniej 200, 300, 200)
5) Strażnicy khazimi kosztują 120 złota i 150 kamienia (150, 200)
6) Krasnoludy dostają 1.25 więcej surowców od wypełnienia kowalem (1 dodatkowy surowiec na sekundę.
Screena zrobił Tomek