
--------------(1.03.2)----------------
Ogólne zmiany:
- nowa opcja, która pozwala ukryć wybierane rasy przez każdego gracza
- polepszenie działania gry przy dużej ilości jednostek i budynków
- |Łupienie| zmniejszone obrażenia o połowę
- w grach bez bohatera pojawia się nie generał ras, tylko postać bohatera, którego można wykupić po śmierci (walka 12; życie 160; szybkość 15; obrażenia 20; pancerz 15; odporność 15; koszt 120 wszystkiego; czas budowy 90s)
- przy przejmowaniu budynków, oprócz kopalń, każdy dodatkowy budynek zwiększa czas przejęcia o 10s, czyli przejmując 2 mamy +10s, przy 3 bud. +20s więcej.
- strach oraz terror powodują mniejsze obniżki ataku i szybkości
- wieże zadają podwójne obrażenia bohaterom
- w imperium można ustawić ciągłą produkcję na jednostki z innych ras
- wynajdowanie czarów w budynkach również można ustawić na ciągłęj produkcji
- przemieniona jednostka nie ma pełnego życia, otrzymuje obrażenia przed przemienieniem
- naprawiono błąd z jednostką nieumarłych
- przejmowane budynki błyskają biało i kolorem gracza, który je przejął
- występuje ostrzeżenie o przejmowaniu naszych budynków przez kogoś
Rasowe zmiany:
- Tytani oznaczeni jako duże jednostki
- Jednorożec oznaczony jako kawaleria
- Jednostki oznaczone jako potwory: nietoperz, ognisty nietoperz, jastrząb, feniks, ważka, orzeł, gryf, pegaz, bazyliszek, pies wojenny, jednorozeć, starożytny ognik
- Zmiany w pogodzie:
1) Wysokie Elfy podczas dnia dostają +2 do walki, przy ładnej pogodzie Leśne elfy i baśniowe dostają +2 walki, Nieumarli nie otrzymują dodatków podczas deszczu
- Tytani mają dodatkowo 33% odporności przeciw wszystkiemu
- Tytani nie mogą być leczeni czarem
- Oko zwiadwocze ma 50 życia zamiast 150
- Wyrzutnie goblinów i mantikory otrzymują minimalny zasięg do strzału, czyli muszą się cofać, jak jednostka jest przy niej
- Żywiołak wody kosztuje 300 kryształu (200) oraz posiada 45 obrażeń (50)
- |Sława| - umiejętność u Rycerzy, która dodaje PD - zostaje zmniejszony koszt do 700 złota i kryształu zamiast po 1000
- Koszmar ma zmniejszone obrażenia do 25 (30)
- Giermkowie kosztują 45 złota zamiast 60
Rój:
- Skorpioczłek kosztuje 100 kamienia zamiast 150
- skorpion kosztuje 60 metalu zamiast 50
- osa kosztuje 15 złota i metalu (20, 20)
Ssrathi:
- Jaszczurzy Jeździec kosztuje 110 metalu i 20 kamienia (80,50)
- TRex powoduje strach, wymaga Tv4
- Triceratops ma 15 pancerza zamiast 10
- Ważka kosztuje 10 kamienia i kryształu (30,30)
- kameleon obrażenia 8 (wcześniej 5)
Krasnoludy:
- tytan jest dostępny od Tv3
- Kusznicy strzelają trochę szybciej
Wysokie Elfy:
- Strażnicy lodu mają 10 walki (8)
- Smoczy Jeździec kosztuje 10 złota mniej i 10 metalu więcej
- Ognik kosztuje 25 kryształu zamiast 35
- Dalekosiężny kosztuje 40 złota (70), 60 metalu (50), 12 obrażeń (10)
- Moony wracają do drzew
Nieumarli:
- Lord Bane buduje się w czarnej bibliotece (nie wiem czy od Tv4)
- Mroczny Mithril kosztuje 500 złota (wcześniej 300)
Mroczne Elfy:
- Mroczna piechota ma 8 walki (5), kosztuje 50 metalu (40), 0 złota (10)
- Mroczny łucznik kosztuje 10 kryształu (20), 25 złota (35), 12 obrażeń (10)
- Zabójca ma szybkość ataku jak sylf (veri fast

- Królowe pająków kosztują 160 kryształu (120), 50 kamienia (140)