Cały patch poprawił wiele drobnostek oraz dużych rzeczy. W części jednostkowej wyłapali wiele zbyt silnych zjawisk. Metodę jaką objęli, by je wyeliminować, to osłabienie jednostek - przez to możemy mieć wrażenie, że gra na początku jest nieco trudniejsza. Przytoczę zmiany, które mi się najbardziej podobają oraz te które najmniej.
Na plus zdecydowanie większa odporność budynków, nie wiem czy to jest w stanie zapobiec skuteczności wlotów, myślę, że na początku i tak trzeba będzie pozostać przy zasadzie bez omijania budynków.
Wieże mają mniejszą szybkość ataku, przyda się, może osłabi to czasami zbyt silne wypchane wieże.
U baśniowych istot, które są uważane za zbyt silne, osłabiono, ale czy na tyle by wyeliminować ich siłę. Już nie będzie można stosować zabójczych rushy spriganami, karzełek 2 razy droższy.
Wszystkie nadprzeciętności u wysokich elfów wyeliminowane, gra tą rasą stanie się trudniejsza.
Orkowie dalej będą mieć silnego szamana, lecz troszkę łatwiej będzie można uciec przed jego czarami.
Krasnoludy drobne zmiany ku wzmocnieniu.
Leśne Elfy dostały duże osłabienie, które powinno zmienić styl gry tą rasą, głównie na używanie wielu dostępnych jednostek, które były pomijane dotychczas, wspomnę, że mają bardzo fajne jednostki.
Praktycznie wszyscy magowie zostali osłabieni.
Ghul rush osłabiony, choć pewnie i tak silny będzie.
Próba u barbarzyńców wyeliminowania zbyt słabego początku i zarówno zbyt silnego końca armii nie wydaje się skuteczna. Powinni jeszcze bardziej wzmocnić i osłabić poszczególne elementy.
Rasa rycerzy zachęca do produkcji kawalerii oraz zmniejszenia ilości mieczy w armii.
Ogniki mniej teraz dodają surowców, dobrze, że zmniejszyli koszt produkcji, bo obecnie występuje taka sytuacja, że na początku produkcja star. ogników jest mało opłacalna ,a przynosi dopiero efekty przy posiadaniu ponad kilkunastu takich jednostek.
Co mogę odnieść do obecnych gier i narzekania, to zwiększenie czasu na przejmowanie budynków.
Podoba mi się próba przywrócenia tytanów do gry, może w końcu posiadanie tytana da realną przewagę graczowi.
Nie doświadczyliśmy tego, ale zmiana skarabeuszy ze skorpionami na produkcje była podyktowana tym, że był to mocny rush.
Wszystkie praktycznie zmiany na korzyść. Teraz zachodzi jedno podstawowe pytanie, czy wprowadzić angielską wersje gry czy pozostać przy polskiej. Decyzja będzie zależała od:
1) nastroju społeczeństwa oraz stosunku do zmian
2) technicznej transformacji obu wersji (ściągnięcie)
3) BETA-testów, które odbędą się wkrótce, jeszcze nie wiem, na jakich zasadach. Zostanie stworzona nowa sieć, na której tydzień będziemy testowali nową wersje, warto już się zaopatrzyć w angielską wersje.
Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
- Kronos
- Władca Trupów
- Posty: 975
- Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa
Testowałem każda rasę kiedy miałem angielską wersję, nie przypadła mi do gustu. Wolę zebyśmy zostali jednak przy naszej Polskiej wersji 1.03. Pod koniec beta testów, najlepiej przeprowadzić ankietę.

- KKProgamer
- Lunarion
- Posty: 528
- Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
- Kontakt:
Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa
Popieram Kronos'a.
PL jest lepsza a w dodatku w ojczystym języku ( choć to nie problem ale wole mięc po polsku grę xD ).
PL jest lepsza a w dodatku w ojczystym języku ( choć to nie problem ale wole mięc po polsku grę xD ).
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

I love this character :*
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

I love this character :*
Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa
Angielska wersja z patchem 1.03.21 wydaje się być idealna jeśli chodzi o balans rasowy. Myślę, że rasa może teraz pokonać każdą Przeraża mnie jedynie system wyboru bohatera ale myślę,że kwestią czasu jest rozpracowanie tego. Jestem za.
Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa
Jak od początku już pisałem jestem całkowicie za. Całkowita analiza dokonana przez Admina ukazuje nam same pozytywy i wprowadzenie balansu do gry, Jeśli są problemy językowe to i tak Angielskiego trzeba się uczyć a wypadało by nawet w tym wieku co nie co go znać.

Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki
Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa
No cóż ja również od początku byłem za tymi zmianami wiec nie będę się rozpisywać i jestem za ! 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości