Piszemy tutaj mianowicie o bugach, niedoskonałościach jak i tym co dobre czyli pozytywne zmiany jak i oceniamy dając + jeśli patch się nam podoba lub - jeśli uważamy, że jest zły. Zacznę pierwszy by wprowadzić innych.
Czy to bug, niedoskonałość czy pozytywna zmiana nie wiem, ale do rzeczy.
Grając ostatnio zauważyłem, że limit armii maksymalny 250 lub bieżący jaki posiadamy w rozgrywce np. 100 nie obowiązuje dla jednostek przywołanych przez magów czyli możemy krótko mówiąc przywołać armię jaką chcemy ale na multi to i tak by trwało latami. To dość poważny bug ale może być użyteczny.
Czas na pozytyw.
Znaczne zbalansowanie jednostkowe jak ich rasowe przykłady. Za zabicie przeciwnika bazyliszkiem otrzymujemy 50 kamienia a nie 100. Za zabójstwo otrzymujemy 85 złota a nie 100. To tylko przykłady ale największym plusem dla mnie jest to, że teraz baśniowa istota nie jest najsilniejszą rasą w grze lecz zwykłą rasą czemu ? Springany są teraz na 2 poziomie zamku. Karzełki kosztują 80 kryształu. Znaczne podniesienie kosztu produkcji tej właśnie jednostki dało zaskakujący efekt na kupcu obniżając jej koszty nadal kosztuje dość sporo przez co nie wyprodukujemy tak prędko całej hordy karzełków co za tym idzie smoków. Nie tylko baśniaki straciły na sile drugą rasą jest ork. Szamani za rzucenie czaru błyskawica muszą teraz słono płacić kamieniem co odbija się na zmianie taktyki i zaprzestania produkcji trolli które owy kamień kosztują dzięki temu i horda straciła na sile. Można też zauważyć zmiany w koszcie jednostek u orków ja i u prawie każdej z ras. Największe zmiany produkcyjne są u krasnoluda ale niektóre jednostki u poszczególnych ras mają także zmianę w czasie produkcji. Zaskakującą zmianą jest także normalny czas przekształcania twierdzy u nieumarłych tak tak.. teraz twierdza nieumarłych zwiększa poziom normalnie a nie w sekundę. To tyle z mych spostrzeżeń. Jest jeszcze kilka innych zmian które dotyczą np. czarów ale wy też musicie coś napisać.
Ogólna ocena : +
Ps: Miłego czytania i pisać własne spostrzeżenia
