Odpowiedź: Tak, postaram się to udowodnić.
Zakładam, że robimy początkowo handel.
Mroczne Krasnoludy:
Musimy jak najszybciej dojść do Tv3 i przechodzimy do halabardników, w międzyczasie możemy zrobić umiejętności do walki, obrażeń i obrony. Gdyby mr krasnal rushował kamiennymi golemami, choć to mało możliwe, to możemy zrobić najemników.
Minotaury:
Chyba najtrudniejsze zadanie, nasz cel to Tv3 i halabardnicy, do tego czasu musimy używać łuczników i najemników, przy tym dobrze się bronić.
Wys. Elfy
Pikinierzy >> Iceguardzi, Łucznicy (z 1 skillem walki + atak na podatnych na kłute).
Barbarzyńcy
kierujemy się do gryfów + orłów (kontra na pegazy), dzięki temu unikamy grabów. Łucznikami z najemnikami jesteśmy wybronić rushe.
Mroczne Elfy
Pikinierzy + łucznicy i nie boimy się o zbyt wczesną porażką, tylko musimy zrobić szybciej czarnych magów niż czarnoksiężników.
Rój
Rush samych skarabeuszy bronimy sporą ilością pik oraz małą łuczników, natomiast, gdy dojdą łuski, to musimy użyć najemników.
Ssrathi
Mogą być kapłani przy stabilnej gospodarce oraz wężoludźmi przy niestabilnej gospodarce, zwykle robimy samych halabardników, jakby było sporo wężoludzi, to pikinierzy z ulepszeniami.
Krasnolud - uważamy jedynie na rusha berserków, magowie lub gryfy
Zaraza
Mnóstwo pik i łuczników, z czasem niech dojdą słonie i biali magowie.
Rycerze
Halabardnicy do czasu archontów, rush szermierzy nie wydaje się możliwy, ale zastawić budynkami przed wejściem nie zaszkodzi + najemnicy.
Demony
Zmory podatne na pikinierów, dodatkowo łucznicy na te latające

Nieumarli
Nie wiem czy jest w stanie odeprzeć rush, wszystko w najemników, dodając pikierów do wież. Tutaj się zastanawiam czy przyzywanie szkieletów na przemianę jednostek nie jest trochę niesprawiedliwe. Bez tego nieumarli musieli by się dłużej rozbudowywać, co wydaje się uczciwe. Wspomnę, że orkowie nawet mają problemy z odparciem tego.
Imperium
Rushuj drania, na pewno nie odeprze twojego rusha

Zgadzacie się z tym?