Zasady Turnieju międzysemstralnego
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Zasady Turnieju międzysemstralnego
Wymienię tylko planowane zmiany, by poznać Wasza opinię. Oczywiście możecie planować własne rozwiązania, teraz jest czas na to.
1. Mapa - prawdopodobnie stworzę nową mapę, o ile będzie wena. Podłoże to śnieg albo dżungla. Na pewno będzie o rozmiar większa niż chaos arabic. Jak macie jakieś pomysły, co poprawić w arabiku, to piszcie.
2. Czas rozejmu - obecnie będzie obejmował też naturalne kopalnie (na górze i na dole).
3. Faza grupowa - będzie można zagrać 1 rasą raz w całej fazie, czyli po pierwszym meczu zostają 2 rasy do wyboru, a po dwóch tylko ostatnia. Myślę, że jest to uczciwsze rozwiązanie.
4. Ćwierćfinał - do 2 zwycięstw teraz.
5. Rush nieumarłych - nie może być na mapie więcej niż 4 przyzwane szkielety (przemienione przyzwane szkielety stają się normalnymi jednostkami). Czyli nie może być kupki szkieletów na mapie, jak bywało kiedyś.
6. Scout - nie wolno na początku puszczać szkieletów na zwiadzie, każdy atak grozi przegraną.
7. Rasy bohaterów - to jest luźna propozycja, że rasy muszą się zgadzać z rasą herosa, raczej tego nie będzie.
8. LVL bohatera - moja propozycja to lv6 lub lv8, zmniejszy to jedynie ilość złota dostawanego przez bohatera, wielu osobom się nie podoba, że tylko złoto, nie będzie też tak wczesnego przejścia na Tv4 u Nieumarłych.
Jest też propozycja lv20, który mi się osobiście nie podoba, nawet jakby było ograniczenie na ilość wydobywanego surowca do 10. Nie wiem, jak z umiejętnościami, przy takim lvl-u przydałoby się mieć z 3 możliwości umiejętności do dania np. nerco + alchemia + złoto. To byłoby dobre, ale chyba niemożliwe.
9. Początkowe surowce, jakby była ta sama mapa, to moglibyśmy zmniejszyć ilość do średnich, aby zmniejszyć możliwości rushowe niektórych ras.
1. Mapa - prawdopodobnie stworzę nową mapę, o ile będzie wena. Podłoże to śnieg albo dżungla. Na pewno będzie o rozmiar większa niż chaos arabic. Jak macie jakieś pomysły, co poprawić w arabiku, to piszcie.
2. Czas rozejmu - obecnie będzie obejmował też naturalne kopalnie (na górze i na dole).
3. Faza grupowa - będzie można zagrać 1 rasą raz w całej fazie, czyli po pierwszym meczu zostają 2 rasy do wyboru, a po dwóch tylko ostatnia. Myślę, że jest to uczciwsze rozwiązanie.
4. Ćwierćfinał - do 2 zwycięstw teraz.
5. Rush nieumarłych - nie może być na mapie więcej niż 4 przyzwane szkielety (przemienione przyzwane szkielety stają się normalnymi jednostkami). Czyli nie może być kupki szkieletów na mapie, jak bywało kiedyś.
6. Scout - nie wolno na początku puszczać szkieletów na zwiadzie, każdy atak grozi przegraną.
7. Rasy bohaterów - to jest luźna propozycja, że rasy muszą się zgadzać z rasą herosa, raczej tego nie będzie.
8. LVL bohatera - moja propozycja to lv6 lub lv8, zmniejszy to jedynie ilość złota dostawanego przez bohatera, wielu osobom się nie podoba, że tylko złoto, nie będzie też tak wczesnego przejścia na Tv4 u Nieumarłych.
Jest też propozycja lv20, który mi się osobiście nie podoba, nawet jakby było ograniczenie na ilość wydobywanego surowca do 10. Nie wiem, jak z umiejętnościami, przy takim lvl-u przydałoby się mieć z 3 możliwości umiejętności do dania np. nerco + alchemia + złoto. To byłoby dobre, ale chyba niemożliwe.
9. Początkowe surowce, jakby była ta sama mapa, to moglibyśmy zmniejszyć ilość do średnich, aby zmniejszyć możliwości rushowe niektórych ras.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Zasady Turnieju międzysemstralnego
Jeśli stworzysz nową mapę to proponuję nie otaczać bazy pagórkami, czy lasami żeby jednostki latające nie miały przewagi podczas ataku. I nie rób pagórków przy kopalniach na środkuAdministrator pisze:1. Mapa - prawdopodobnie stworzę nową mapę, o ile będzie wena. Podłoże to śnieg albo dżungla. Na pewno będzie o rozmiar większa niż chaos arabic. Jak macie jakieś pomysły, co poprawić w arabiku, to piszcie.

Dobra. Masz moje błogosławieństwo w zmianie tej zasadyAdministrator pisze:5. Rush nieumarłych - nie może być na mapie więcej niż 4 przyzwane szkielety (przemienione przyzwane szkielety stają się normalnymi jednostkami). Czyli nie może być kupki szkieletów na mapie, jak bywało kiedyś.

Przecież taka zasada już obowiązywała? Zgodnie z regulaminem:Administrator pisze:6. Scout - nie wolno na początku puszczać szkieletów na zwiadzie, każdy atak grozi przegraną.
Czas rozejmu - jest to czas początkowych 5 minut podczas których występuje zakaz wszelkiego rodzaju ataku na bazę przeciwnika. Jest ona ograniczona wieżami otaczającymi ową bazę. Zwiad jest formą ataku.
Zwrócę uwagę na ostatnie zdanie.
Jestem za. Dobra myśl.Administrator pisze:7. Rasy bohaterów - to jest luźna propozycja, że rasy muszą się zgadzać z rasą herosa, raczej tego nie będzie.
W tych dwóch kwestiach zostawiłbym bez zmian, czyli 10 lvl hero, wysokie zasoby. A co do przejścia twierdzy Nieumarłych na 4 lvl: trwa to tyle co w innych rasach w pojedynkach 1vs1. Nie wiem o co ci chodzi?Administrator pisze:8. LVL bohatera
9. Początkowe surowce, jakby była ta sama mapa, to moglibyśmy zmniejszyć ilość do średnich, aby zmniejszyć możliwości rushowe niektórych ras.
Punkty 2, 3, 4 są bez zastrzeżeń z mojej strony.
Czyżby? A jednak. ®
Re: Zasady Turnieju międzysemstralnego
lvl wg mnie 20 można odblokować magie przyzywania jeszcze np bo praktycznie jest równa z nekromancja 20 lvl dlatego ze jest na turku dozwolona alchemia której na niższym nie można użyć a skille związane z surkami zawsze można ograniczyć resztę przeznaczając np w alchemie cz coś innego bo niektóre szkoły magi nie wpływają za mocno na rozgrywkę 1 vs 1 np poznania czy magia run.
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Re: Zasady Turnieju międzysemstralnego
escaven jakbyś mógł, to podaj z 3 grywalne postacie na lv20. Będziemy mieli lepszy obraz tego.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
Re: Zasady Turnieju międzysemstralnego
wystarczy zabronić następujących szkół magi: leczenia iluzji ognia lodu chaosu i arcane magic reszta nie jest na tyle mocna aż żeby bohater był w stanie przeważyć walka w jedna stronę a odnośnie pkt pd to się wyrównuje jeden ma 30% procent tańsze jednostki a drugi droższe lecz silniejsze i niektóre rasy typu barb mogą zacząć istnieć szybciej w 1 vs 1 niż dopiero na 4 lvl zamku.
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Re: Zasady Turnieju międzysemstralnego
Nawet myślę nad wprowadzeniem kilku alternatyw dla kupca i druciarza (kamień, alchemia). Może druida, ma ma błyskawicę (60 obr.), kolczasty wał, przyzwanie jednorożca, niewielkie leczenie i spowolnienie. Magia poznania (przyzwanie maga, skile o 50% tańsze, produkowane jednostki +10exp).
Najlepiej jakby na lv20 połączyć maga i kupca, czyli 1 magia i umiejętności kupieckie. Powstałoby z 3,4 klasy do wyboru. Oczywiście odpowiednio zbalansowane, jak podacie jakieś gotowe pomysły herosów, to jest szansa na wprowadzenie tego.
Najlepiej jakby na lv20 połączyć maga i kupca, czyli 1 magia i umiejętności kupieckie. Powstałoby z 3,4 klasy do wyboru. Oczywiście odpowiednio zbalansowane, jak podacie jakieś gotowe pomysły herosów, to jest szansa na wprowadzenie tego.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
Re: Zasady Turnieju międzysemstralnego
pomyśl admin nad klasami a i wg mnie klasy dobierz wg ras tzn mówiłeś o druidzie np niech będzie dla leśnych tylko błysk. ma średni dmg ale leśnym by się przydał np bo 1 vs 1 by im pomógł trochę pomyśl admin w końcu wy robicie turka wiec potestujcie nie możemy dawać wam wszystkiego na tacy
.

- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Zasady Turnieju międzysemstralnego
Coraz gorzej te pomysły zaczynają wyglądać
System, który chcesz Czacha wprowadzić wymaga masy testów i chęci.
Ja osobiście jedyne co bym nakazał w kwestii hero to nakaz dostosowania rasy bohatera do rasy, którą gramy. Tyle, mała zmiana ale przygotowująca do większych zmian na przyszłość.

Ale to nie są pomysły Admina tylko twoje i jeśli chcesz wprowadzenia ich w życie musisz nad nimi popracować. Zrobić jakieś testy może mecz pokazowy i dokładnie uściślić co i jak. Z doświadczenia wiem, że wymyślanie nowych zasad bezpośrednio na turniej nie jest dobrym pomysłem. Zwykle trzeba tygodni, a nawet miesięcy żeby do takich radykalnych zmian się dostosować. Jeżeli turniej ma być na wysokim poziome jego uczestniczy muszą znać dokładnie system bohaterów i mieć jakieś, nawet minimalne, doświadczenie w jego stosowaniu.Eecaven pisze:trochę pomyśl admin w końcu wy robicie turka wiec potestujcie nie możemy dawać wam wszystkiego na tacy
Ja osobiście jedyne co bym nakazał w kwestii hero to nakaz dostosowania rasy bohatera do rasy, którą gramy. Tyle, mała zmiana ale przygotowująca do większych zmian na przyszłość.
Czyżby? A jednak. ®
Re: Zasady Turnieju międzysemstralnego
Ja się napracuje a wy powiecie sorry ale nie :( to od jutra pograjmy klasami wg dopasownia przez mefa w temacie rewolucje lecz z pominięciem szkol magii które wymieniłem co ty na to zobaczymy co z tego będzie wiadomo ze kilka pierwszych dni może być dziwne ze względu na przyzwyczajenie do kupca ale można zobaczyć.
Re: Zasady Turnieju międzysemstralnego
next proponuje dodac mgle wojny i mozna dopuscic wloty ale tylko ptactwem poz 1 gniazda i tylko zwiad bez ataku na jednostki i budynki wroga
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości