1. Na wyższym lvl-u niż 10 dostępny jest kryształ, który powoduje tylko jeszcze większą przewagę lepszych ras - najlepsze jednostki się produkują za kryształ. Drugie, na lv30 kopalnie poza bazą mają dużo mniejszą wagę, chyba, że do nadwyżek surowców, każdy może się bronić i bronić, a zdobycie mapy daje małą przewagę.
2. Pkt. 5 i tylko budowniczy, leśnym elfom dałbym możliwość wybrania enta do budowania.
3. Ludzie budowaliby przy kopalniach, nie chodzi mi dosłownie o niszczenie kopalń i twierdzy na samym końcu, tylko wtedy, gdy jedna osoba już wygrała. Zwykle, gdy ktoś rozwali nam wszystkie budynki w linii prostej i dojdzie do kopalń i twierdzy, to już jest po grze.
Dodatkowo, zgodnie z moją zasadą, zmniejszyłbym ilość wież do 6 (po 2 na główne przejścia i po 1 na poboczne = góra, dół).
Podkreślam, że walki bez stosowania wlotów wyglądają o wiele ciekawiej - przeciwnik skupia się na wyniszczeniu militarnym i ekonomicznym, co cieszy oko
Czekam na dalsze wypowiedzi.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin