-
Invis
- Tańczący z mieczami

- Posty: 395
- Ulubiona rasa: Rycerze
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontakt:
- Invis
-
Wyświetl profil
- Rejestracja: czw, 22 paź 2009, 17:27
- Ulubiona rasa: Rycerze
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Invis » pt, 15 paź 2010, 16:31
A ja lubię magię poznania

fajne czary i fajne efekty są ale ofensywnych czarów nie ma

.
-
TomekW
- Lunarion

- Posty: 579
-
Kontakt:
Post
autor: TomekW » pt, 15 paź 2010, 21:23
Magia lodu. Przekonałem się na własne oczy, że magia lodu jest NAJLEPSZA. W połączeniu z wzmocnieniem zaklęć itd tym bardziej...
Tomek
-
Pielagoroth
- Rycerz Zagłady

- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
- Pielagoroth
-
Wyświetl profil
- Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 17:46
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
Post
autor: Pielagoroth » pt, 15 paź 2010, 21:54
Piromancja bije magię lodu na każdym kroku. Nie ma mowy byś komuś bardziej ogranemu wmówił, że lód jest lepszy.
Czyżby? A jednak. ®
-
TomekW
- Lunarion

- Posty: 579
-
Kontakt:
Post
autor: TomekW » sob, 16 paź 2010, 12:32
Ostatnio widziałem bohatera Lexa. Miał 1000dmg i atak dystansowy, zasięg z czarów na pół mapy, dmg jak z piromancji... .
Tomek
-
Pielagoroth
- Rycerz Zagłady

- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
- Pielagoroth
-
Wyświetl profil
- Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 17:46
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
Post
autor: Pielagoroth » sob, 16 paź 2010, 14:36
Louis tego efektu nie uzyskał dzięki magii lodu. Piromancja jest sporo lepsza, gdyż ma o wiele więcej przydatnych czarów. Zresztą sam Louis przyznał, że zrobił maga lodu, bo piromantę miał już każdy

W dodatku najsilniejszy czar magii lodu niekiedy nie trafia w przeciwnika z nieznanych nikomu przyczyn.
Czyżby? A jednak. ®
-
Maciej Zabójca
- Władca Minotaurów

- Posty: 74
- Ulubiona rasa: nieumarli , baśniowa istota
- Lokalizacja: Galaktyka , planeta Ziemia , Europa , NATO , Polska , Dolny Śląsk , Wrocław, reszte się domyśl
-
Kontakt:
- Maciej Zabójca
-
Wyświetl profil
- Rejestracja: ndz, 3 paź 2010, 22:37
- Ulubiona rasa: nieumarli , baśniowa istota
- Lokalizacja: Galaktyka , planeta Ziemia , Europa , NATO , Polska , Dolny Śląsk , Wrocław, reszte się domyśl
Post
autor: Maciej Zabójca » sob, 16 paź 2010, 16:21
kolumna ognia w piromancji atakuje kilku na raz a używanie armagedonu to to samo tylko że atakuje dużo przeciwników ale gdy ich jest bardzo dużo to wszystkich nie zaatakuje ale za to kolumna ognia z armagedonu atakuje kilku na raz co działa jako duże obrażenia obszarowe
możliwe że lodowa burza atakuje tyle samo wrogów co armagedon ale nie bardzo trafia zwłaszcza szybkich według mnie
lodowa kra dziwnie atakuje z daleka - 12 zasięgu na zwykłą wieże pozwala na unikanie jej ataku i lodowa kra atakuje typem sieczne , kute i inne
powinno atakować tylko lodem
a zamrożenie powinno unieruchamiać wroga na ok. 1 sek.
najlepsza magia to piromancja może pasować jako dodatek dla kupca - daleki zasięg powinien być
ale się nieźle rozpisałem.
Śmierć zawsze tobie towarzyszy
Mnie nie nigdy
-
Pur3viL
- Szef EF
- Posty: 658
- Ulubiona rasa: Kobiety
- Lokalizacja: Milanowek
-
Kontakt:
- Pur3viL
-
Wyświetl profil
- Rejestracja: wt, 22 wrz 2009, 20:10
- Ulubiona rasa: Kobiety
- Lokalizacja: Milanowek
Post
autor: Pur3viL » sob, 16 paź 2010, 17:23
Louis tego efektu nie uzyskał dzięki magii lodu. Piromancja jest sporo lepsza, gdyż ma o wiele więcej przydatnych czarów. Zresztą sam Louis przyznał, że zrobił maga lodu, bo piromantę miał już każdy
W dodatku najsilniejszy czar magii lodu niekiedy nie trafia w przeciwnika z nieznanych nikomu przyczyn.
Czyżby jakaś aluzja do mnie i magii tajemnej? Tak Louis osiągnął to dzięki magii tajemnej magia lodu cienka jest piromancja jest zdecydowanie lepsza. A magia lodu przy szybkości mego bohatera 120 nie trafiała mnie... dopiero chyba za 8-10 razem luis trafił bo chcieliśmy zobaczyć czego to przyczyna. Według mnie to to ,że magia lodu nie działa na przeciwników o szybkości ponad 100(bohaterowie).
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki
-
Maciej Zabójca
- Władca Minotaurów

- Posty: 74
- Ulubiona rasa: nieumarli , baśniowa istota
- Lokalizacja: Galaktyka , planeta Ziemia , Europa , NATO , Polska , Dolny Śląsk , Wrocław, reszte się domyśl
-
Kontakt:
- Maciej Zabójca
-
Wyświetl profil
- Rejestracja: ndz, 3 paź 2010, 22:37
- Ulubiona rasa: nieumarli , baśniowa istota
- Lokalizacja: Galaktyka , planeta Ziemia , Europa , NATO , Polska , Dolny Śląsk , Wrocław, reszte się domyśl
Post
autor: Maciej Zabójca » sob, 16 paź 2010, 18:40
prąd tak samo działa na szybkich
prędkość bohatera lub innych ok. powyżej 25 prędkości się nie zmienia
a co daje ogłuszenie przeciwnika a dokładniej walka bo taki drogi jest czar ogłuszenie w magii poznania 70 many kosztuje , powinien atakować
najlepsze połączenie maga to magia uzdrowienia ochrona życia + magia tajemna czar kosztujący 100many i zabija bohatera
nie próbowałem tego rodzaju jeszcze ale wypróbuje
czar ochrona życia użyty i czar za 100 many z magii tajemnej użyty = powinno usunąć ochronę życia zamiast zabić bohatera i zaatakować tym czarem oby zadziałało a jak zadziała to pobije piromancje ale długo będzie się czekać aż się odzyska możliwość czarowania ale nie jestem pewny czy trafiać będzie jak w magii lodu
Śmierć zawsze tobie towarzyszy
Mnie nie nigdy
-
Pur3viL
- Szef EF
- Posty: 658
- Ulubiona rasa: Kobiety
- Lokalizacja: Milanowek
-
Kontakt:
- Pur3viL
-
Wyświetl profil
- Rejestracja: wt, 22 wrz 2009, 20:10
- Ulubiona rasa: Kobiety
- Lokalizacja: Milanowek
Post
autor: Pur3viL » sob, 16 paź 2010, 19:26
Maciek zastanów się co piszesz to po pierwsze a po drugie to nie masz racji.
Każdy mag ma przynajmniej jedną harfę czyli czar kosztuje średnio 20-50 max
a po drugie najlepsze połączenie jest następujące Piromancja+Tajemna i czary robisz tak: Tajemna Przedłużenie dowodzenie wzmocnienie i Piromancja Armagedon... Armagedon jest czarem który zawsze trafia przez co skuteczny w 100% i ma taki sam dmg jak w magii lodu.. Można się w piromacji healać robić żywiołaka dodać mu ognistego dmg(ogniste zionięcie) przez co np. moje żywiołaki mają poziom 20 i z tym czarem zadają 170dmg dodatkowo odporność na ogień płomień dusz krąg ognia beserker(mój dodaje +57szybkości) także nie znajdziesz tego w magii lodu. Moim zdaniem magia Piromancji i dodatkowej Tajemnej jest najlepszym ale nie jedynym wyjściem.
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki
-
Maciej Zabójca
- Władca Minotaurów

- Posty: 74
- Ulubiona rasa: nieumarli , baśniowa istota
- Lokalizacja: Galaktyka , planeta Ziemia , Europa , NATO , Polska , Dolny Śląsk , Wrocław, reszte się domyśl
-
Kontakt:
- Maciej Zabójca
-
Wyświetl profil
- Rejestracja: ndz, 3 paź 2010, 22:37
- Ulubiona rasa: nieumarli , baśniowa istota
- Lokalizacja: Galaktyka , planeta Ziemia , Europa , NATO , Polska , Dolny Śląsk , Wrocław, reszte się domyśl
Post
autor: Maciej Zabójca » sob, 16 paź 2010, 20:12
wszyscy zapamiętajcie że nie umiem dobrze tłumaczyć itp. itd.
o harfie leśnych istot wiem a 10 poziom w magii tajemnej z czarem za 100 many atakowało by z 1000 i to chyba magią
mimo to najlepsza jest magia pyroman. lub natury
a uzdrowienia przydaje się dla woja.
Śmierć zawsze tobie towarzyszy
Mnie nie nigdy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości