Klasy, a rasy
Re: Klasy, a rasy
szkielety sa odporne na takie normalne pociski xD ale na taki slowny juz nie hmm zmieniam zdanie co do jednostek
Wladca Zarazy-Piromanta
Wladca Zarazy-Plugawiec
Rycerz-Palladyn
Krasnolud-Wojownik
Krasnolud-Wladca Run
Demon-Rycerz Smierci
Nieumarly-hmm piela zgodzę się z nekromantą i rycerzem śmierci to dobry build
Demon-Przywoływacz
Barbarzyńca-Wódz
Mroczny Elf-zabójca
Barbarzynca-Lodowy mag
Barbarzynca-Kupiec
Wysoki elf-kupic
a resztą nie grałem
Wladca Zarazy-Piromanta
Wladca Zarazy-Plugawiec
Rycerz-Palladyn
Krasnolud-Wojownik
Krasnolud-Wladca Run
Demon-Rycerz Smierci
Nieumarly-hmm piela zgodzę się z nekromantą i rycerzem śmierci to dobry build
Demon-Przywoływacz
Barbarzyńca-Wódz
Mroczny Elf-zabójca
Barbarzynca-Lodowy mag
Barbarzynca-Kupiec
Wysoki elf-kupic
a resztą nie grałem

Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki
Re: Klasy, a rasy
Piela szkielet jak łuska jest odporny jest na obrażenia od wież jednostek na dystans oprócz obuchowych bo to tzn. obszarowe zostają obrażenia kłute(bo siecznych nie ma na dystans).

Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki
- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Klasy, a rasy
No. Już myślałem, że palniesz jakąś głupotę. Następnym razem wyrażaj się jaśniej, bo pociski mi się kojarzą z obuchem.
Czyżby? A jednak. ®
Re: Klasy, a rasy
Siecznych na dystans nie ma... jest jedna jednostka w grze, że się tak wtrącę a mianowicie miotacz toporów...
Re: Klasy, a rasy
Łowca-Leśny elf
Chwała Wielkiemu Królestwu Baśniowych Istot^^
Często Niedostępny (Powód Brak Czasu)
Często Niedostępny (Powód Brak Czasu)
Re: Klasy, a rasy
A co do nieumarłego to najlepszy rycerz śmierci bo po co nekromantę jeśli sam nieumarłym ma nekromancję a poza tym obdarcie ciała to najlepszy czar nekromancji bo na 3 poziomie zmienia wszystkie jednostki naziemne w szkielety nawet generałów (wszytko oprócz kawalerii i bohaterów) a na kawalerię jest czar widmowe rumaki ( przywołanie ) wystarczy korona jakaś tam (nie pamiętam nazwy) +20% czarowania i +4 magi przywoływania (widmowe rumaki są trzecim czarem) więc wszystkie jednostki naziemne kulą się przed rycerzem śmierci 

Re: Klasy, a rasy
No cóż. W tej sytuacji pozostaje mi walka demonami. A jazdę do chyba nie zamienia w szkielety? To demonami i koszmarami.
Re: Klasy, a rasy
ktoś niedawno pisał , że nie ma czaru w wbc III zmieniającego dzień w noc, ależ jest i to jeszcze w lepszej wersji. Mówię tu o spellu "Mroczna Burza" , ktora to zamienia dzień w noc i powoduje deszcz, dzięki czemu:
- rycerze mają -1 walki(noc)
- krasnoludy mają -1 walki(deszcz)
- barbarzyńcy mają -1 walki(noc)
- mroczne krasnoludy mają -1 walki(deszcz)
- imperium ma -1 walki(noc)
a nieumarli mają w sumie +3 walki!!!
- rycerze mają -1 walki(noc)
- krasnoludy mają -1 walki(deszcz)
- barbarzyńcy mają -1 walki(noc)
- mroczne krasnoludy mają -1 walki(deszcz)
- imperium ma -1 walki(noc)
a nieumarli mają w sumie +3 walki!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości