Baśniowe Istoty: Mały poradnik
-
- Chłop
- Posty: 10
- Kontakt:
Baśniowe Istoty: Mały poradnik
Baśniowe Istoty to rasa potężna, o czym przekona się każdy który się w nią zagłębi na dłużej niż 10 minut. Podczas zwykłego pojedynku naszym zadaniem jest pokonanie wroga, ale nie na tym się skupiamy. My musimy się skupić na tym, żeby to ON NAS NIE POKONAŁ! To zdanie musicie mieć w głowie podczas bitwy.
1. Nie stawiamy na dużą obronę, bo to z góry jest bez sensu. Nasze wieże są dość słabe, są mało wytrzymałe ale nadrabiają to tworzeniem kryształu przez zabicie wroga. Najlepiej mieć dobrze rozstawione 5-6 wież wyposażone w 3-4 Spriggany. Jeżeli jesteśmy na łatwo dostępnym obszarze, to lepiej dobudować jeszcze ich jeszcze trochę, bo musimy mieć czas na działanie wewnątrz bazy. Wnętrze wieży można wymienić po ulepszeniu PD.
2. Na początek skupiamy się na gospodarce. Najważniejsze na wstępie są kryształ i złoto, dlaczego? Bo potrzebujemy ich do ulepszeń PD, bez których nie ma mowy o wygranej (chyba że grasz z najłatwiejszym przeciwnikiem albo tępym graczem). Budujemy co najmniej trzy Twierdze Snów, ale się nie rozpędzajcie, bo nie ma czasu, surowców i miejsca na budowę pięciu czy sześciu! Zajmijcie wszystkie kopalnie w pobliżu bazy tak, żebyście mogli je obronić przed przejęciem wroga. We wszystkich trzech twierdzach tworzycie drzewoludy bez limitu, dopóki cztery startowe kopalnie nie będą pełne robotników. Początkowych dawajcie do kamieniołomu, bo to dzięki kamieniowi je tworzycie i nie może wam go zabraknąć (później też się przydaje). Jeżeli zacznie wam brakować jakiegoś surowca, uzupełniajcie kolejne kopalnie robotnikami, ale na wstęp starczą pierwsze w bazie.
3. Krótki schemat, co i kiedy budujemy: Twierdza Snów 1: dwa baśniowe kręgi, jeden krąg cudów; Twierdza Snów 2: dwie magiczne sadzawki; Twierdza Snów 3: Dwie księgi; Twierdza Snów 4: Jedna zagroda jednorożców.
a) Będąc w fazie pierwszej bazy (Twierdza Snów 1) musicie postawić na to, co opisałem wyżej. Waszym zadaniem jest rozwinięcie pierwszych czterech lub pięciu poziomów w Kręgu Cudów. Odłóżcie ulepszenia w Baśniowych Kręgach, ale wybudujcie je. Musicie sprawnie to pociągnąć, zabijajcie z wież każde zwierze jakie przechodzi żeby zyskać niezbędny kryształ. Złoto musicie sobie jakoś załatwić, najlepiej jak w pobliżu znajdziecie kopalnie, ale nie wychylajcie się też na drugi koniec mapy.
b) Faza druga to czas największych wydatków i problemów. Ulepszcie co najmniej dwie twierdze do drugiego stopnia. Przeciwnik zdąży się odpowiednio rozbudować, dlatego spodziewajcie się ataków z jego strony. Zróbcie zmianę Sprigganów w wieżach (wybudujcie nowych, aby mieli więcej doświadczenia). Starych wartowników ustawcie przy wieżach, aby pełnili rolę mięsa armatniego. Ulepszacie najpierw koniecznie doświadczenie do ostatniego poziomu, później zajmujecie się baśniowym kręgiem. Jednak nie musi być wszystko naraz, w międzyczasie (ale po ulepszeniu PD) możecie przejść do trzeciej fazy.
c) Trzecia część jest stosunkowo prosta, tworzycie magiczne sadzawki i tworzycie jakieś cztery baśniowe smoki, aby wspierały obronę. Mają ponad 100PD więc nie tak łatwo je zabić (biorę pod uwagę to, że wykonaliście drugą fazę). Koniecznie musicie ulepszyć wszystko co możliwe w Baśniowym Kręgu. Musicie być gotowi na szybką, łatwą armie.
d) Pamiętajcie, aby wszystkie twierdze miały 4 poziom!!! Możecie przystąpić do tworzenia Skrzatów (16-32 w zupełności wystarczą). Stworzycie je szybko i łatwo. Jeżeli w tym momencie ataki wroga staną się silniejsze nie dziwcie się, ostro ich wkurzamy nic nie robiąc... przynajmniej oni tak sądzą.
GRATULACJE! Właśnie stworzyliście armię, której nie da się pokonać. Być może, jeżeli rzucą się na was dwaj przeciwnicy naraz to mogą zginać, ale zawsze miejcie jednorożca/e w bazie, aby uleczyć rannych. W międzyczasie twórzcie nowe Skrzaty, aby dobijać skutecznie wroga.
Jeżeli macie jakieś pytania, z chęcią je przyjmę, tylko proszę o zachowanie dla siebie złośliwości, głupich pytań i dowcipów.
1. Nie stawiamy na dużą obronę, bo to z góry jest bez sensu. Nasze wieże są dość słabe, są mało wytrzymałe ale nadrabiają to tworzeniem kryształu przez zabicie wroga. Najlepiej mieć dobrze rozstawione 5-6 wież wyposażone w 3-4 Spriggany. Jeżeli jesteśmy na łatwo dostępnym obszarze, to lepiej dobudować jeszcze ich jeszcze trochę, bo musimy mieć czas na działanie wewnątrz bazy. Wnętrze wieży można wymienić po ulepszeniu PD.
2. Na początek skupiamy się na gospodarce. Najważniejsze na wstępie są kryształ i złoto, dlaczego? Bo potrzebujemy ich do ulepszeń PD, bez których nie ma mowy o wygranej (chyba że grasz z najłatwiejszym przeciwnikiem albo tępym graczem). Budujemy co najmniej trzy Twierdze Snów, ale się nie rozpędzajcie, bo nie ma czasu, surowców i miejsca na budowę pięciu czy sześciu! Zajmijcie wszystkie kopalnie w pobliżu bazy tak, żebyście mogli je obronić przed przejęciem wroga. We wszystkich trzech twierdzach tworzycie drzewoludy bez limitu, dopóki cztery startowe kopalnie nie będą pełne robotników. Początkowych dawajcie do kamieniołomu, bo to dzięki kamieniowi je tworzycie i nie może wam go zabraknąć (później też się przydaje). Jeżeli zacznie wam brakować jakiegoś surowca, uzupełniajcie kolejne kopalnie robotnikami, ale na wstęp starczą pierwsze w bazie.
3. Krótki schemat, co i kiedy budujemy: Twierdza Snów 1: dwa baśniowe kręgi, jeden krąg cudów; Twierdza Snów 2: dwie magiczne sadzawki; Twierdza Snów 3: Dwie księgi; Twierdza Snów 4: Jedna zagroda jednorożców.
a) Będąc w fazie pierwszej bazy (Twierdza Snów 1) musicie postawić na to, co opisałem wyżej. Waszym zadaniem jest rozwinięcie pierwszych czterech lub pięciu poziomów w Kręgu Cudów. Odłóżcie ulepszenia w Baśniowych Kręgach, ale wybudujcie je. Musicie sprawnie to pociągnąć, zabijajcie z wież każde zwierze jakie przechodzi żeby zyskać niezbędny kryształ. Złoto musicie sobie jakoś załatwić, najlepiej jak w pobliżu znajdziecie kopalnie, ale nie wychylajcie się też na drugi koniec mapy.
b) Faza druga to czas największych wydatków i problemów. Ulepszcie co najmniej dwie twierdze do drugiego stopnia. Przeciwnik zdąży się odpowiednio rozbudować, dlatego spodziewajcie się ataków z jego strony. Zróbcie zmianę Sprigganów w wieżach (wybudujcie nowych, aby mieli więcej doświadczenia). Starych wartowników ustawcie przy wieżach, aby pełnili rolę mięsa armatniego. Ulepszacie najpierw koniecznie doświadczenie do ostatniego poziomu, później zajmujecie się baśniowym kręgiem. Jednak nie musi być wszystko naraz, w międzyczasie (ale po ulepszeniu PD) możecie przejść do trzeciej fazy.
c) Trzecia część jest stosunkowo prosta, tworzycie magiczne sadzawki i tworzycie jakieś cztery baśniowe smoki, aby wspierały obronę. Mają ponad 100PD więc nie tak łatwo je zabić (biorę pod uwagę to, że wykonaliście drugą fazę). Koniecznie musicie ulepszyć wszystko co możliwe w Baśniowym Kręgu. Musicie być gotowi na szybką, łatwą armie.
d) Pamiętajcie, aby wszystkie twierdze miały 4 poziom!!! Możecie przystąpić do tworzenia Skrzatów (16-32 w zupełności wystarczą). Stworzycie je szybko i łatwo. Jeżeli w tym momencie ataki wroga staną się silniejsze nie dziwcie się, ostro ich wkurzamy nic nie robiąc... przynajmniej oni tak sądzą.
GRATULACJE! Właśnie stworzyliście armię, której nie da się pokonać. Być może, jeżeli rzucą się na was dwaj przeciwnicy naraz to mogą zginać, ale zawsze miejcie jednorożca/e w bazie, aby uleczyć rannych. W międzyczasie twórzcie nowe Skrzaty, aby dobijać skutecznie wroga.
Jeżeli macie jakieś pytania, z chęcią je przyjmę, tylko proszę o zachowanie dla siebie złośliwości, głupich pytań i dowcipów.
Re: Baśniowe Istoty: Mały poradnik
W tęczy należy jak najszybciej opracować dochód +6 ze wszystkich kopalni. To największy dochód w grze (inne rasy max. +4). Złoto na ulepszenia PD baśniowe produkują same. Wystarczy w tęczy wybudować np. 20 Karzełków (koszt kryształ). Każdy produkuje 1 złoto na 2 sekundy. 20 karzełków daje 10 złota na sekund +złoto z kopalni. Można je trzymać w bazie do wspierania obrony.
-
- Chłop
- Posty: 10
- Kontakt:
Re: Baśniowe Istoty: Mały poradnik
Szczerze powiem, że na pomysł z Karłami jeżeli chodzi o złoto nie wpadłem do tej pory. Wyznam też, że nigdy nie wybudowałem tęczy, gdyż nie chciałem marnować czasu, a opierałem się na swojej strategii, czyli okoliczne kopalnie należały do mnie. Dzięki za dodatkowe porady.
Re: Baśniowe Istoty: Mały poradnik
Bardzo szybko się zagłębiaszSheogorath pisze:Baśniowe Istoty to rasa potężna, o czym przekona się każdy który się w nią zagłębi na dłużej niż 10 minut...

... tak, miejmy je w głowie, ale tylko podczas bitwy... a bitwa ma tu trwać przez całą rozgrywkęSheogorath pisze:My musimy się skupić na tym, żeby to ON NAS NIE POKONAŁ! To zdanie musicie mieć w głowie podczas bitwy...

- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Baśniowe Istoty: Mały poradnik
Twoja taktyka jest całkiem dobra ale tylko w starciach z komputerem. Sam fakt, że uważasz Baśniowe Istoty za silną rasę znaczy o twoich umiejętnościach. Mało kto jest w stanie odkryć siłę tej rasy grając z komputerem. Przechodząc do konkretów: o wiele lepszym pomysłem od skrzatów są karzełki. Jak już wspomniał Solo Lee produkują złoto, są tańsi i przede wszystkim szybciej dostępni. Dzięki produkcji smoczków, karzełków i sprigganów spokojnie dajemy radę na 2 lvl zamku. Żadna inna rasa nie jest tak silna na tym poziomie twierdzy. Ponadto na początku gry radzę uzupełniać kopalnie kryształu i kamienia. Złoto nie będzie aż tak potrzebne. Jeśli chcesz wiedzieć jak gramy w sieci to zerknij na poradnik Miko -> Klik.
Czyżby? A jednak. ®
-
- Chłop
- Posty: 10
- Kontakt:
Re: Baśniowe Istoty: Mały poradnik
Bardzo szybko się zagłębiaszWojtku pisze:Sheogorath pisze:Baśniowe Istoty to rasa potężna, o czym przekona się każdy który się w nią zagłębi na dłużej niż 10 minut...

<Sheogorath> To był sarkazm, bo wiele ludzi odrzuca nawet próby grania tą rasą!
-
- Chłop
- Posty: 10
- Kontakt:
Re: Baśniowe Istoty: Mały poradnik
Słuchajcie, jeśli chodzi o ten poradnik, dotyczy on Single Player, czyli walce przeciwko sztucznej inteligencji, innymi słowy komputerem. Nie bierze go do serca jeżeli zamierzacie grać multiplayer. Dzięki wam za wszelkie uwagi.
Re: Baśniowe Istoty: Mały poradnik
To bardzo dobry poradnik. Pracuj dalej. Mam nadzieje że będziesz mistrzem w produkcji baśniowych smoczków - dla mnie na deser lol.
Re: Baśniowe Istoty: Mały poradnik
Sheo jesteś jeszcze z nami czy hamak i forum ci się znudziły?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości