Demony to rasa idealna pod wzgledem przemieszczania sie. Niestety Demony nie maja praktycznie zadnej jednostki dystansowej (z wyjatkiem przywolywaczow), ale to az tak bardzo nie boli.
Demony zuzywaja duzo metalu i zlota, nalezy takze zaopatrzyc sie w duze ilosci kamienia ze wzgledu na wieze.
Preferowany Heros do Demonow - PIROMANTA.
Na poczatku radze zbudowac conajmniej 3 Jamy i miare duzo kopaln przejac (tylko takie ktorych utrzymanie przez cala gre bedzie realne).
Po ulepszeniu Iglicy na 2 poziom od razu budowac szubienice i wszystko w niej odchaczyc. Portal tez nalezy zbudowac i pierwsze 3 ulepszenia odkryc (z tym pierwszym mozna troche poczekac). mozna zaczac inwestowac w lupiezcow (ktorych polecam bardziej) i sukkuby. Wyprodukowac kwazyty i wyslac do kopaln (obowiazkowo metal i kamien, w pozniejszym etapie jak bedziesz odczuwac braki to i zloto)
Sukkuby sa bardzo dobrym rozwiazaniem dla maga, ale moja taktyka przeciwko komputerowi polega na calkowitej obronie, wiec czesto wole zainwestowac w tanszych lupiezcow.
Ulepszamy iglice na 3 poziom i od razu tworzymy salamandry w Jamie (proponuje nawet zachaczyc opcje "ciagla produkcja"). Budujemy wieze przywolan i odchaczamy ulepszenie "Brama".Wybudowac pare wiez wokol terenu. I teraz trzeba przeczekac i szybko wybudowac 4 poziom Iglicy.
gdy mamy 4 poziom to od razu ulepszamu wieze przywolan na poziom 2 i odchaczmy "brama 2" i takze trzeba zbudowac Kaplice Chaosu i ulepszyc w niej wszystko (czesc potrzebuje 4 poziomu iglicy, czesc 5 ). Wybudujemy jeszcze 2-3 Jamy i kompletna inwestycja w demony, az do zapelnienia limitu. Pozniej inwestycja w wieze obronne. Terren ktory bedziemy bronic powinnien beyc stosunkowo maly, bo nie wyrobisz sie z wiezami i wrog dotrze do ciebie. Celem jest zrobienie 1 rzedu wiez.
Tutaj duzo wydajemy surowcow wiec nalezy bacznie obserwowac kiedy sie nadazy okazja na 5 poziom Iglicy!
Jak masz juz 5 poziom to kontunuujesz budowanie wiez (dodatkowo 1-2 rzedy) i budujesz wieze przywolan 3 - mozesz tworzyc przywolywaczow. W tym tepaie juz masz tylko demony(reszta wybita zostala).
Priorytet- Balora , pozniej:
Budujesz gniazda (z 2 wystarcza) i na 3 poziom.
bronisz sie az do czasu uzyskania tytana. Gdy balora jest gotowa wez z 10-15 demonow , balore i bohatera i zaatakuj pierwszego wroga (z Piromanta rozmontowanie bazy wroga jest bardzo szybkie, ponadto piromanta ma lepszy czar leczniczy od Uzdrawiacza).
Podkreslam - ta taktyka jest dobra na komputer, z graczami to juz roznie bywa ;]
W razie pytan to prosze je tu zadawac.
Wyklad gry Demonami
Re: Wyklad gry Demonami
bardzo dobra technika używam praktycznie identycznej w mojej grze demonami tylko kilka uwag;
1. wg mnie na bohatera demonów lepiej nadaje się summoner ponieważ posiada zarówno umiejętności przywoływacza jak i piromancje od 20tego levelu więc z przywoływaczem mamy 4x szybciej zapełnione kopalnie i możliwość przywoływania demonów. w początkowym etapie gry powinno si3 przywoływać hurtowe ilości sukkubów aby zapewniały bohaterowi mane na armagedony wypalanie oraz tworzenie demonów w późniejszym czasie
2.w późniejszym etapie (doomspire na 5tym poziomie) zalecam przeznaczyć jedną albo dwie jamy do masowej produkcjii diablików aby dodać różnorodności w zadawanych obrażeniach nie wolno też zapominać iż każdy demon potrafi przywołać małego pomagiera którego critical potrafi być jednym z najgroźniejszych i najbardziej osłabiających w grze
3.odradzam przywoływania z piekielnych odchłani salamander do walki z elfami ze względu na podatność na atak jakim dysponują popularne u nich jednostki łucznicze chyba że przeciwnik zmarnował fundusz na płonące strzały
1. wg mnie na bohatera demonów lepiej nadaje się summoner ponieważ posiada zarówno umiejętności przywoływacza jak i piromancje od 20tego levelu więc z przywoływaczem mamy 4x szybciej zapełnione kopalnie i możliwość przywoływania demonów. w początkowym etapie gry powinno si3 przywoływać hurtowe ilości sukkubów aby zapewniały bohaterowi mane na armagedony wypalanie oraz tworzenie demonów w późniejszym czasie
2.w późniejszym etapie (doomspire na 5tym poziomie) zalecam przeznaczyć jedną albo dwie jamy do masowej produkcjii diablików aby dodać różnorodności w zadawanych obrażeniach nie wolno też zapominać iż każdy demon potrafi przywołać małego pomagiera którego critical potrafi być jednym z najgroźniejszych i najbardziej osłabiających w grze
3.odradzam przywoływania z piekielnych odchłani salamander do walki z elfami ze względu na podatność na atak jakim dysponują popularne u nich jednostki łucznicze chyba że przeciwnik zmarnował fundusz na płonące strzały
- LeperMessiah
- Olbrzym
- Posty: 49
- Ulubiona rasa: Barbarzyńcy, Demony
- Kontakt:
Re: Wyklad gry Demonami
Mam taką prośbę. Czy ktoś mógłby nagrać filmik o grze demonami i to bez handlarza 30 lvl. Np niech ktoś gra vs cesarz czy władca wojen, aha i jeszcze coś : tu jest taktyka defensywna,.... nie mógłby ktoś zamieścić (najlepiej ktoś kto bardzo lubi demony) taktykę ofensywną... Wiem że wygórowana prośba ale taki filmik naprawdę by się przydał
z góry dziękuję. Poza tym uważam że dobrze gdyby do każdej nacji ktoś filmik zamieścił... Teoria teorią, praktyka praktyką.. ;p.

- LeperMessiah
- Olbrzym
- Posty: 49
- Ulubiona rasa: Barbarzyńcy, Demony
- Kontakt:
Re: Wyklad gry Demonami
A poza tym. Ta taktyka jest STRASZNIE długa. GDybym miał się jej stosować pewnie nie wygrałbym kampanii .... z nudów. Na poziomie książąt i Wlk Wojowników (WBC2) wygrałem kampanię innym sposobem .
-Iglica
-Od razu na 2 poziom
-Jaskinia (szkolimy z 2 zmory na obronę)
_Szubienica
-Dochód +1
-Portal
-Dochód +2
-Dochód +3
-Kolejne jaskinie
-Armia
-Atak
-3 poziom Iglicy
-Jaskinie (zależy ile surków)
-Atak
-4 poziom iglicy
-KONIECZNIE kaplica chaosu a w niej odporność dla jednostek
-Zwykle już na tym się kończyło jak nie to balora lub armia demonów
JEDNOSTKI : NA początku należy robić zmory i skkubusy ( 2 razy więcej zmor ) i atakować, nie dać się przeciwnikowi dobrze rozbudować. Jeśli takie ataki będą zupełnie bezskuteczne to trzeba wtedy poczekać na salamandry.Jak dojdziemy do demonów nie opierać się tylko na nich. 2-3 demony na armie, ok 10 diablików, 5 zmor, 3 salamandry, 3- skubbusy.
STYL GRANIA Bohater cały czas jest w ruchu, przejmuje kopalnie.Ja wygrałem kampanię Rycerzem ŚMierci, który mógł przyzywać kwazyty i portal.
-
-Iglica
-Od razu na 2 poziom
-Jaskinia (szkolimy z 2 zmory na obronę)
_Szubienica
-Dochód +1
-Portal
-Dochód +2
-Dochód +3
-Kolejne jaskinie
-Armia
-Atak
-3 poziom Iglicy
-Jaskinie (zależy ile surków)
-Atak
-4 poziom iglicy
-KONIECZNIE kaplica chaosu a w niej odporność dla jednostek
-Zwykle już na tym się kończyło jak nie to balora lub armia demonów
JEDNOSTKI : NA początku należy robić zmory i skkubusy ( 2 razy więcej zmor ) i atakować, nie dać się przeciwnikowi dobrze rozbudować. Jeśli takie ataki będą zupełnie bezskuteczne to trzeba wtedy poczekać na salamandry.Jak dojdziemy do demonów nie opierać się tylko na nich. 2-3 demony na armie, ok 10 diablików, 5 zmor, 3 salamandry, 3- skubbusy.
STYL GRANIA Bohater cały czas jest w ruchu, przejmuje kopalnie.Ja wygrałem kampanię Rycerzem ŚMierci, który mógł przyzywać kwazyty i portal.
-
- LeperMessiah
- Olbrzym
- Posty: 49
- Ulubiona rasa: Barbarzyńcy, Demony
- Kontakt:
Re: Wyklad gry Demonami
Powyższa taktyka (ta moja) została napisana dosyć dawno i chciałbym podkreślić, że nadaje się tylko w walce przeciwko SI (książe, ew wlk woj). Przeciwko lepszym SI się nie nada. A multi to już zupełnie inna bajka.
Re: Wyklad gry Demonami
demony są mocne
, ale da się je załatwić
łatwo się rozkręcają no i im dłużej się z nimi gra tym trudniej z nimi walczyć

łatwo się rozkręcają no i im dłużej się z nimi gra tym trudniej z nimi walczyć

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość