Mapa idealna
- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Mapa idealna
Chciałem zrobić mapę idealną, która będzie lepsza od Chaos Ice Fortress. Jednak, by to uczynić potrzebuję waszej pomocy. Zadam wam więc kilka pytań, które określą mi potrzeby graczy.
1. Ile powinno być kopalni ? (dużo, malo, średnio)
2. Czy kopalnie mają być pilnowane przez strażników ? (tak, nie)
3. Czy od początku gry powinny być mury i wieże ? (tak, nie)
4. Ile powinno być legowisk ? (0-5)
5. Ile powinno być świątyń ? (0-5)
6. Czy powinny być jednostki pasywne ? (tak, nie)
7. Ile powinno być drzew, skał i innych tego typu rzeczy ? (dużo, mało, średnio)
8. Czy ma być na mapie woda ? (tak, nie)
9. Jeśli tak to w jakiej postaci ? (rzeki, jakieś jeziora, czy ogólnie mapa ma być wyspą albo labiryntem na wodzie)
10. Czy powinny być sklepy ? (tak, nie)
I pytanie otwarte:
11. Co jeszcze powinno być, a czego nie?
Odpowiedzi udzielać pisząc przy nich numery pytań.
Do tego dołączam ankietę określającą podłoże.
1. Ile powinno być kopalni ? (dużo, malo, średnio)
2. Czy kopalnie mają być pilnowane przez strażników ? (tak, nie)
3. Czy od początku gry powinny być mury i wieże ? (tak, nie)
4. Ile powinno być legowisk ? (0-5)
5. Ile powinno być świątyń ? (0-5)
6. Czy powinny być jednostki pasywne ? (tak, nie)
7. Ile powinno być drzew, skał i innych tego typu rzeczy ? (dużo, mało, średnio)
8. Czy ma być na mapie woda ? (tak, nie)
9. Jeśli tak to w jakiej postaci ? (rzeki, jakieś jeziora, czy ogólnie mapa ma być wyspą albo labiryntem na wodzie)
10. Czy powinny być sklepy ? (tak, nie)
I pytanie otwarte:
11. Co jeszcze powinno być, a czego nie?
Odpowiedzi udzielać pisząc przy nich numery pytań.
Do tego dołączam ankietę określającą podłoże.
Czyżby? A jednak. ®
- aleksanderek48
- Champion
- Posty: 1257
- Ulubiona rasa: mi.: elfy
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mapa idealna.
1. duzo
2. 4 trzeciego poziomu + 4 pierwszego albo 2 poziomu, reszta strzezona
3. tak
4. liczba graczy /2
5. to samo co pkt wyzej
6. nie
7. duzo
8. tak ale tak jak na chaos fortress, otaczajac baze, a nie jak gdzies widizalem ze nad baza tez byla woda
9. woda powinna byc drogą ale szeroką + osłona zeby niemozna bylo atakowac jednostkami z okoła
10. tak
I pytanie otwarte:
11. jak byly by wyspy to proponuje kazdemu graczowi dac orla i fenixa.
i chcialem powiedziec ze zaglosowalem na jaskinie bo tam jest pusta. Lepsza obrona od wody
2. 4 trzeciego poziomu + 4 pierwszego albo 2 poziomu, reszta strzezona
3. tak
4. liczba graczy /2
5. to samo co pkt wyzej
6. nie
7. duzo
8. tak ale tak jak na chaos fortress, otaczajac baze, a nie jak gdzies widizalem ze nad baza tez byla woda

9. woda powinna byc drogą ale szeroką + osłona zeby niemozna bylo atakowac jednostkami z okoła
10. tak
I pytanie otwarte:
11. jak byly by wyspy to proponuje kazdemu graczowi dac orla i fenixa.
i chcialem powiedziec ze zaglosowalem na jaskinie bo tam jest pusta. Lepsza obrona od wody
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Re: Mapa idealna.
1. Wystarczająco. Podobnie jak w Chaos Ice Fortress
Tylko tak dobrane jak w Chaos Champion.
2. Częśc tak. Nie wszystkie powinny byc dostępne od początku gry. Na niektóre trzeba zapracowac.
3. Tak
4. 1,2 (ogólnie jak najmniej)
5. 1,2
6. Mogły by np. kopalni pilnowac
[7,8,9] - te wszystkie elementy powinny wystąpic. Ale musi powstac takie rozmieszcznie planszy, aby było kilka dróg, kilka miejsc do walki między przeciwnikami. Żeby nie była jedna droga do przeciwnika.
10. Nie
11. Wzoruj się na Chaos Ice Fortress

2. Częśc tak. Nie wszystkie powinny byc dostępne od początku gry. Na niektóre trzeba zapracowac.
3. Tak
4. 1,2 (ogólnie jak najmniej)
5. 1,2
6. Mogły by np. kopalni pilnowac
[7,8,9] - te wszystkie elementy powinny wystąpic. Ale musi powstac takie rozmieszcznie planszy, aby było kilka dróg, kilka miejsc do walki między przeciwnikami. Żeby nie była jedna droga do przeciwnika.
10. Nie
11. Wzoruj się na Chaos Ice Fortress
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
- aleksanderek48
- Champion
- Posty: 1257
- Ulubiona rasa: mi.: elfy
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mapa idealna.
w ice fortress zmienil bym ze zamiast wody kolo wiez dal bym pustke, a reszte wody np.: legowisk dal bym lawe
Mapa idealna.
1-średnio 2-tak 3-nie , nawet w opcjach bym dał bez murów. 4-2 5-0 6-nie 7-średnia 8-nie 9-ląd
10-tak 11-widzałbym mape w karo 3 vs 3 lub 2 vs 2 .czyli prawy róg i lewy w prawym pustynia a w lewym rogu mapy trawa, wieże w szerokim uśmiechu a nie w linii prostej na środku kwadratowa arena taka jako komórczak zrobił dla chłopaków songa i reszty czyli biała ,z tymi słupkami po rogach .
10-tak 11-widzałbym mape w karo 3 vs 3 lub 2 vs 2 .czyli prawy róg i lewy w prawym pustynia a w lewym rogu mapy trawa, wieże w szerokim uśmiechu a nie w linii prostej na środku kwadratowa arena taka jako komórczak zrobił dla chłopaków songa i reszty czyli biała ,z tymi słupkami po rogach .
- EnZoOo
- Wielki Władca Smoków
- Posty: 964
- Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
Re: Mapa idealna.
Nie którzy nie wiedzą kto to komórczak i songo . Chodzi o Dragon ball

Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)
- aleksanderek48
- Champion
- Posty: 1257
- Ulubiona rasa: mi.: elfy
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mapa idealna.
wezcie... to jest wb3 a nie jakas bajka
Re: Mapa idealna.
alek po co z feniksem orzeł jak na wodzie sie nie mozna budowac ?
- aleksanderek48
- Champion
- Posty: 1257
- Ulubiona rasa: mi.: elfy
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mapa idealna.
ale moze przeleciec i tam gdzies zbudowac, za wodą
Re: Mapa idealna.
wczoraj grałem właśnie na jakieś mapce takiej ale przelecieć można było tylko do wroga. a u wroga chyba sie nie pobudujesz...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości