Zasady Mistrzostw
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Re: Zasady Mistrzostw
Zbierzmy dotychczasowe wypowiedzi:
1. Większość jest za lv10
2. Większość jest za 5pkt. oraz budowniczymi
3. Jakby podzielić tę sprawę na 2 części: a) z wlotami lub b) częściowe wloty (bez twierdzy oraz kopalń w bazie), to większość głosów pada na opcję b)
Odnośnie wlotów to dodam, że żadnej rasie one nie są potrzebne. Będzie można niszczyć przecież budynki do produkcji, wieże. I gra skupiałaby się na zniszczeniu wroga. Nie jak wojtku powiedział, że zaraza straci - bo ten rush jest na pokonanie armii, a później zniszczenie bazy.
1. Większość jest za lv10
2. Większość jest za 5pkt. oraz budowniczymi
3. Jakby podzielić tę sprawę na 2 części: a) z wlotami lub b) częściowe wloty (bez twierdzy oraz kopalń w bazie), to większość głosów pada na opcję b)
Odnośnie wlotów to dodam, że żadnej rasie one nie są potrzebne. Będzie można niszczyć przecież budynki do produkcji, wieże. I gra skupiałaby się na zniszczeniu wroga. Nie jak wojtku powiedział, że zaraza straci - bo ten rush jest na pokonanie armii, a później zniszczenie bazy.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
Re: Zasady Mistrzostw
Ja jestem za tym co wszyscy, a mianowicie:
Hero 10 (najbardziej sprawiedliwi)
5 pkt armi, sami budowniczy
Wloty, można robić, i mi to lotto czy tylko budynki (bez twierdzy i kopalń), czy z...
Hero 10 (najbardziej sprawiedliwi)
5 pkt armi, sami budowniczy
Wloty, można robić, i mi to lotto czy tylko budynki (bez twierdzy i kopalń), czy z...

=KMO=
Re: Zasady Mistrzostw

Wloty są dozwolone, gdy poniszczymy 1/3 wszystkich wież przeciwnika (przy granicy) dajmy na to jeden bok, dół, góra. Jeśli zniszcymy jedną stronę, możemy robić wloty od tejże strony, co wy na to? (taki częściowy wlot)
Re: Zasady Mistrzostw
Wojtek dobry pomysł tylko że musiało by być mniej wież 



Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx
Re: Zasady Mistrzostw
Mi ilość pasuje, a szczególnie wybór 3 stron.
Re: Zasady Mistrzostw
Masz racje to że są 3 strony to jest plus tej mapy


Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx
Re: Zasady Mistrzostw
1. Level 20 hero jest optymalny, każda rasa może pokazać, co potrafi, a lvl 30 wynosi na wyżyny takie rasy jak: Wys. Elfy, Baśniaki, Demony czy Nieumarli.
2. Czy 3 czy 5 pkt... obojętnie.
3. Wlot... ujmę to tak: bardziej noobskiej taktyki walki i bardziej chamskiej nie widziałem. Ten, kto ją stosuje w moich oczach traci znaczenie. Zarazem nie powinno być za dużo wież, by nie było campienia i gry na limit.
2. Czy 3 czy 5 pkt... obojętnie.
3. Wlot... ujmę to tak: bardziej noobskiej taktyki walki i bardziej chamskiej nie widziałem. Ten, kto ją stosuje w moich oczach traci znaczenie. Zarazem nie powinno być za dużo wież, by nie było campienia i gry na limit.

- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Zasady Mistrzostw
Po głębszej analizie stwierdzam, że też jestem przeciwny wlotom. Trochę to psuje grę i wszelkie inne taktyki tracą na znaczeniu. Powodują one też zwiększenie uwagi na grze w obronie i może to spowodować campienie w bazie z obawy przed wlotem. Powiem tak: jestem za wlotami ale po zniszczeniu wież ze strony którą robimy wlota.
Czyżby? A jednak. ®
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Re: Zasady Mistrzostw
Czyli jest kilka definicji "częściowego wlotu".
Można by zmniejszyć wieże do 6, jak już mówiłem, ale wtedy nie byłoby warunku z 3 stronami - tylko jak zniszczymy 6 wież, to możemy atakować Twierdzę i kopalnie w bazie. A normalnie możemy niszczyć zwykłe budynki - wtedy uniknelibyśmy spornej kwestii o granicę.
I kolejna ważna sprawa, jeśli ktoś dobuduje wieże, to musimy je zniszczyć, aby wlatywać?
Można by zmniejszyć wieże do 6, jak już mówiłem, ale wtedy nie byłoby warunku z 3 stronami - tylko jak zniszczymy 6 wież, to możemy atakować Twierdzę i kopalnie w bazie. A normalnie możemy niszczyć zwykłe budynki - wtedy uniknelibyśmy spornej kwestii o granicę.
I kolejna ważna sprawa, jeśli ktoś dobuduje wieże, to musimy je zniszczyć, aby wlatywać?
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
Re: Zasady Mistrzostw
A no właśnie z tym dabudowywaniem jest problem ja jestem za tym żeby nie można było budować wież jeśli byłoby to możliwe


Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości